Торгівельні меблі для овочевих магазинів – які вони?
За даними Асоціації рітейлерів у період з 2020-21 рр значно виросла частка придомових магазинів. Якщо раніше великі рітейлери не вважали такі магазини собі загрозою, то зі зміною поведінкової парадигми покупців у період коронавірусу, їх думка змінилася.
Найчастіше люди стали виходити за продуктами першої необхідності у межах пішої найближчої доступності. І, як правило, такі товари – це свіжі овочі і фрукти. Поведінка споживача змінилася також і в іншому – відсоток покупців, яким недостатньо купляти фрукти на виході з метро з “лотків”, виріс.
Тому, згідно запитів покупців, і з’являються стаціонарні магазини овочево-фруктової групи (як ми називаємо, “цивілізованої” торгівлі).Частіше це мережеві магазини. Більше про торгівельні меблі для овочевих магазинів тут: https://www.dopomogadruziv.kiev.ua/project_category/ovochevi-stelazhi/
Отже, що важливо покупцю і продавцю?
Покупець | Продавець |
Великий вибір Товару | Де зберігати великий вибір Товару |
Чистота і впорядкованість | Де сховати господарське приладдя і безліч ящиків і мішків |
Свіжість фруктів і овочів | Як правильно викласти фрукти і овочі, щоб вони псувались не так швидко |
Вибір зелені | Скільки замовляти зелені аби вона була продана вся і зберігалася довше |
Сезонні продукти за вигідною ціною | Як оформити правильно окрему зону для акційних товарів |
Місце, де я почуваюсь комфортно, і мені зручно | Як зробити магазин затишним, красивим і комфортним для покупця? |
Спробуємо принаймні відповісти на запитання Продавцю:
- Якщо у вас немає підсобки (а як правило, так і буває), в стелажах можна виокремити нижні ящики на коліщатах, де зберігаються мішки, сітки, ящики, деякі залишки овочів, які довго зберігаються. Замовити невелику партію товару – дзеркала на фризах стелажів розширюють простір і створюють ефект бІльшої викладки.
- Деякі Замовники виокремлюють стелажами певну зону господарського призначенні, де ставлять шафу, додатковий холодильник, і така зона схована від покупця без зведення стін.
- Товарне сусідство. А ви знали, що ананаси не можна зберігати поряд з авокадо? А зелену цибулю – поряд з виноградом, грибами, ревенем і кукурудзою? Це тема окремої статті.
- Ящики. Як частина холодильної шафи, стелажу або як окреме конструкція, що зоную товар. Зручно, мобільно, ефектно.
- Прикасова зона – як місце, де продається більше. Тут можна розташовувати акційні товари, товари, які ви хочете продати швидше (короткого терміну зберігання). Акцентуйте на цьому. Деякі магазини замовляють фризи із крейдової дошкої зверху, аби мати змогу швико написати про акцію чи знижку.
- Дизайн. Все більше покупців стають вимогливими. Це не значить, що дизайн магазину має бути дорогим, а лише таким, щоб там приємно було робити покупки – зручні полки, зрозуміла навігація, цікаві “фішки” і сучасні матеріали.
Звернувшись до нас за консультацією, ви отримаєте до торгівельних овочевих стелажів бонусом весь наш досвід. Торгівельні меблі для продуктових, овочевих магазинів – наша спеціалізація!