Майстерня рішень

У роздрібній торгівлі комфорт для клієнта дуже важливий, простір магазину повинно приносити задоволення, в нашому випадку - вкрай важливий зоровий контакт і тактильность. Чому ми працюємо переважно з деревиною і рекомендуємо саме цей матеріал?
  • По-перше, це виглядає дуже привабливо у вас в магазині. За психологічним дослідженням 35% людей - візуали. Серед визуалов більшість творчих людей, які сприймають зовнішній світ через образи, зір. А ДЕРЕВИНА виглядає дорого і стильно. Погодьтеся, в нашому digital - світі існує надлишок естетичного контенту, «красиво» шукають завжди. Інстаграмность - невід'ємна частина життя покоління молодше 40, а це одна з найважливіших категорій клієнтів.
  • По-друге, 40% людей - це кінестетики, тобто ті, хто сприймає інформацію тактильно. Людина з типом мислення кінестетик - своєрідний заручник почуттів і емоцій. Таких людей більшість. А до Деревині хочеться торкатися. Тому ми радимо вибирати меблі з дерева, щоб викликати в ВАШИХ ГОСТЕЙ і замовників радість!
  • Безпека. Це наша базова потреба і емоція. Проектування магазину повинно враховувати це. У випадку з меблями - нічого не повинно зламатися, впасти, деформуватися і завдати шкоди покупцеві.
  • Зручність - зрозуміла навігація. Навіть в 50 квадратних метрах важливо чітко категоризувати товарні групи і продумати товарні сусідства.
  • Можливість самообслуговування. Касові зони самообслуговування, coffee- zone і т.д.
  • Еко-френдлі: мінімізація пластика і використання матеріалу, який можна відновити, використовувати повторно
  • Якісна комунікація з клієнтом через дизайн: Використання сміливих квітів і комбінації сміливих фактур (дерево - бетон), еклектика. Колір - потужний інструмент комунікації з клієнтом. В тренді впровадження хроматичних кольорів в оформлення магазину - кілька відтінків одного кольору.
Ми дотримуємося всіх цих рекомендацій, проектуючи Ваш магазин!

Наші телефони